7 Aralık 2016 Çarşamba

SEKERSIZ YULAFLI KURABIYE



              
         
           Saglikli ve lezzetli bir atistirmalik ayrica da cok hafif mutlaka deneyin derim :)


          Arada bir burda olmama ragmen tariflerimi yorumsuz birakmayan tum blog dostlarima cok tesekkur ederim :) Bu arada tarifin ismi Sevgili Elif'in  ( Daginik Anne ) onerisi ile degistirildi. Eksik olma guzel anne, sevgilerle...




Malzemeler
  • 1.5 su bardagi yulaf ezmesi
  • 1.5 su bardagi tam bugday unu
  • 2 adet yumurtanin aki
  • 2 corba kasigi oda sicakliginda tepeleme tereyagi
  • 1 cay bardagi kuru uzum
  • 4 adet kuru kayisi
  • Yarim cay bardagi bal
  • 1 adet kirmizi elma
  • 1 cay bardagi dovulmus ceviz
  • 1 cay kasigi tarcin
  • 2-3 corba kasigi zeytinyagi
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu

Yapilisi
  • Genis bir kabin icerisine yulaf ezmesi, bugday unu, vanilya ve kabartma tozunu alin. Yumurta aki, tereyagi, kuru uzum, kup dogranmis kayisi, ceviz, tarcin ve bali ekleyin.
  • Elmayi kabuguyla birlikte kup kup dograyin ve karisima ilave edin. Zeytinyagini da ekledikten sonra butun malzemeyi iyice yogurun. 
  • Hamurdan ceviz buyuklugunde parcalar koparin ve avucunuzun icinde yuvarlayarak hafifce uzerine bastirin. Yagli kagit serili firin tepsisine araliklarla yerlestirin ve onceden isitilmis firinda arada bir kontrol ederek hafif pembelesene kadar pisirin.

AFIYET OLSUUUN :)


Tarif : Sofra Dergisi





32 yorum:

  1. çok leziz görünüyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Bir ara mutlaka yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kacirma derim Senaycim, tek bir tanesi bile tatli istegini gideriyor :)

      Sil
  3. Harika bir şeymişşşş 😋😋
    O Ali çok yemesin bana da kalsın amaaaa 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Tigris, cok var cok tabi ki sana da kalicak :)

      Sil
  4. Elma, ceviz ve tarçın kurabiye canavarı olarak deneyeceğim :)) Ellerinize sağlık ben hiç elma ve cevizle kurabiye denememiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar Gozdecim, bende kurabiye cok severim kesinlikle enfes oluyor super ikili :) Tavsiye ederim.
      Guzel yorumun icin tesekkur ederim :)

      Sil
  5. Acıbademi andırıyor görüntüsü. Kurabiye çatladı mı tutmuş demektir. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nasil da aklina gelmis, sen soyleyince tamam dedim :) Tesekkur ederim eksik olma yorumunu almak guzel :)

      Sil
  6. Süpersin Sinem!!!! Şeker de yok değil mi??? Bence kesinlikle başlığa yaz. Bebek ve çocuklar için de harika olmuş bu tarif ;) Hemen not ediyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Daginigim, begenmene cok cok sevindim :)) Seker yok sadece bal var, bende bu tarifi ozellikle kizim icin yapmistim bayila bayila yedi :) Size de afiyetler olsun. Dedigin gibi basliga yazicam :)
      Kocaman sevgiler canimmm :)

      Sil
  7. Eline sağlık arkadaşım harika bir diyet kurabiyesi olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Zengin içerikli bir kurabiye olmuş. Balla birlikte meyvelerde tatlandırmıştır kurabiyeyi. Şekeri her kullanışımda suçluluk duyuyorum biliyor musun, korkar oldum zararlarından...
    Yulaf ezmesi eksiğim var, tamamlarsam denerim tarifini, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zulalcim sevgiler, selamlar cok cok gec dondugum icin kusuruma bakma...
      Tek kelime ile enfes bir kurabiye, sekeri de hic aratmayan bir lezzeti var. Seker konusunda da cok haklisin aslinda hic kullanmamak lazim ama yine de kacamiyoruz maalesef :(

      Tesekkur ederim canim :)

      Sil
  9. Şekersizoluşu, lezzetini baldan alması gerçekten harika.. Ellerine sağlık.. Görüntüsünün da albenisi var.. Çıtır çıtır duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Nahidecim, begenmene sevindim :)

      Sevgiler...

      Sil
  10. Şekersiz olması harika :) Harika görünüyor.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bloğunuzu çok beğendim ve takibe aldım :) banada beklerim http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Hosgeldiniz, begenmenize cok memnun oldum :) Bende mutlaka gelicem :)

      Sil
  12. Ellerine sağlık canım ben de tam bu tip bir kurabşye arıyordum tarif için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iste bu super :) Rica ederim ne demek Ozgencim umarim begenmissinizdir.

      Sil
  13. Sinemcim nefis görünüyor ellerine sağlık besleyicide üstelik 😊. Sevgilerimi yolluyorum sana 😍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Zehracim, Benden de sevgiler :)

      Sil
  14. Ellerinize sağlık :) Yulaflı kurabiye nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  15. Harika gözüküyor, elinize sağlık, benim sayfama da beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, hosgeldiniz. Mutlaka gelicem :)

      Sil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)