28 Nisan 2016 Perşembe

PORTAKALLI CIKOLATALI MADLEN KEK





Malzemeler
  • 1 cay bardagi yogurt
  • 1 su bardagi toz seker
  • 2 adet yumurta
  • 1 cay bardagi siviyagi
  • 1.5 su bardagi un
  • 1 portakalin suyu ve rendelenmis kabuklari
  • 80 gr Bitter cikolata
  • Yarim paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
      Uzeri icin,
  • 80 gr Bitter cikolata
  • Hindistan cevizi

Yapilisi
  • Yumurtalari ve toz sekeri mikserle kabarana kadar iyice cirpin.
  • Cikolatayi benmari usulu eriterek yogurt, portakal suyu, rendelenmis kabuklari, siviyagi ve vanilyayi yumurtali karisima ekleyerek cirpin.
  • En son elenmis un ve kabartma tozunu da ilave ederek kasikla karistirin.
  • Kek karisimini madlen kek kaliplarinin yarisina kadar doldurun. Kalibiniz yok ise, muffin kaliplarinda pisirebilirsiniz.
  • Onceden isitilmis 170 derece firinda kurdan testi ile 15-20 dakika pisirin. 
  • Uzeri icin cikolatayi benmari usulu eritin.
  • Kekler ilindiktan sonra kaliptan cikarin ve yariya kadar once cikolataya arkasindan da hindistan cevizine batirin.

AFIYET ve de HELAL OLSUN :)


Tarif : PelinChef, kendisi susleme de siyah cikolata ustune rendelenmis beyaz cikolata kullanmisti. Dilerseniz o sekilde veya toz antep fistigi kullanarak da susleyebilirsiniz.


             

41 yorum:

  1. Goruntusu cok guzel ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum seni takipteyim bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Hosgeldiniz cok memnun oldum. Sizi zevkle takip ediyorum :)
      Sevgiler

      Sil
  3. Elinize sağlık,görüntüsü çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. IMM NEFİS GÖZÜKÜYOR!. Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  5. sinemcim ellerine sağlık. bu tarifini hemen pinleyip arşivime atacağım harika görünüyor. portakalın olduğu keklere bayılıyrum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Deryacim, bende portakali keklere cok yakistiriyorum :) Denersen afiyet olsun :)

      Sil
  6. Elinize sağlık nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim ben bu tarifi. Özellikle kalıbı çok güzelmiş ve yumuşak görünüyor. Elinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Tahmin ettiginiz gibi yumusacik yedikce yedirten bir lezzete sahip :)

      Sil
  8. Ne güzel şekilleri var. Böyle kek ilk defa görüyorum. 90larda hep bu tip kurabiyeler alırdı babam, oralara gittim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransizlarda bu kekler cok meshur canim, madeleine ismi ile aniliyor. Bizde de boyle kurabiyeler oldugunu bilmiyordum. Tatli anilara vesile olmak cok guzel :)

      Sil
  9. Yeme de yanın da yat tabirini kullanabilir miyim :)) insan kıyamaz ki ama çohh güzeller dayanamayıp yerim hepsini :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunla gulumsettin beni, cok tesekkur ederim :) Zaten dayanamayip goturuluyor :)

      Sil
  10. Nefis olmuş.Elinize sağlık.Hele portakal kokusu ile mis gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, begenmenize sevindim.

      Sil
  11. Çok güzel olmuş. Görüntü süper. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, guzel yorumunuz mutlu etti :)

      Sil
  12. offff bu tam benim sevceğim bişiiii :)

    YanıtlaSil
  13. baksana yaaa, geçen okudum da yorumunuu, ya sen şişlide mi büyüdün yaa. annenler orda mı oturuyoo, ben de şişlide yaşıyom ama orda doğmadım yani sona geldim, ne taraftalar şişlide yaaa ayyy. ben cami tarafındayıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa... Tam olarak sisli degil, Caglayan semtinde dogup buyudum Deep ama Sisli cok yakin oldugu icin bir ayagimiz ordaydi. Oralari cok iyi bilirim :) 18 yasima kadar ordaydik sonra bahcesehir tarafina tasindik ama oralardan da hic vazgecemedik :) Ne guzel bir tesaduf oldu :) bu konuda yazarim sana...

      Sil
  14. görüntü süper eminim tadı da öyledir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Evet tadi goruntusunden guzel :)

      Sil
  15. kekler nefis görünüyor.. Pamuk gibi.. Dokunabilsem hemen bir tanesini çayımın yanına alıverirdim..:)
    Afiyetler olsun...
    Bloğumun haftanın bloğu köşesinin konuğu kimdir acaba..:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gec kaldim galiba ama caya bir degil tabagin hepsini ikram edeyim :)
      Senin gibi cok takip edilen cok sevilen bir blogta haftanin blogu oldugum icin cok sansliyim :) Cok tesekkur ederim Nahidecim, kocaman sevgiler :)

      Sil
  16. madlennnn!!! enfes... ellerine sağlık renkli mutfak!!!
    Renkli pasta sepeti haftanın blogu seçmiş haberin ola :)))
    Blog dünyasının renkleri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Kore :) Haber verdigin icin de ayrica tesekkurler, eksik olma...
      Sevgiler

      Sil
  17. Özel kalıp, özel kurabiyeler... Bir dönem yapmak istemiş ama kalıbım yok diye vazgeçmiştim. Portakallı çikolatalı madlenlerin görünümleri süper olmuş canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Renkli Pasta Sepetinden ışınlanıp geldim :) Pelin Şefin tarifleri her zaman çok güzel olur, sizinkiler de eminim çok güzel olmuştur. Elinize sağlık, sevgiler... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :) Evet bende deneyip begendiklerimi paylasmaya calisiyorum. Cok tesekkur ederim.
      Sevgiler

      Sil
  19. ay nasıl güzel bişiy, eline sağlıııık... :)

    YanıtlaSil
  20. Sen bu kadar güzel şey yapmışsın ben nasıl görmemişim hiç :))
    Immm nefis bunlar da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun yine de geldin ya yine de gordun ya :))
      Her bir yorumun icin tekrar tekrar tesekkurler Senaycim :)
      Sevgiler.

      Sil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)